Посуд з логотипом компанії на виставках можна використовувати в якості рекламної продукції, даруючи її потенційним клієнтам. Такий подарунок завжди затребуваний, як то кажуть, кухлів багато не буває.

Нанести фірмову символіку на посуд можливо декількома методами: найпоширеніший - деколь, далі йде - шовкографія. На скляному посуді можливе нанесення методом гравіювання і пескоструя.

На сайті компанії  наданий посуд з різних матеріалів: фарфор, кераміка, пластик, скло і метал.

Як іміджевої реклами, фірмовий посуд використовують під час проведення переговорів з партнерами на виставці. Для таких заходів найчастіше вибирають посуд з білого фарфору.

А Ви знаєте, як відрізнити парцеляну від кераміки? Перше і найголовніша відмінність: чіткий тривалий дзвін при легкому ударі по стінках посуду. Так само порцеляновий посуд відрізняється своєю легкістю і прозорістю.

Звернувшись в компанію GiftMe, ви отримаєте якісну консультацію з подальшою пропозицією по фірмовому посуді і нанесення, яка підходить Вашої компанії по функціональності і місцем використання.