Сьогодні ми коротко розповімо, які різновиди корпоративних пледів бувають і методи нанесення логотипу на них. А також, з початком активного сезону пікніків, більш докладно опишемо, як вибрати хороший, якісний плед для пікніка.

Плед в якості подарунка, це перш за все знак уваги і турботи. Для нас плед асоціюється з теплом, відпочинком, родинним затишком і позитивними емоціями. Даруючи такий подарунок клієнту або партнеру, Ви тим самим показуєте своє особливе ставлення до нього і важливість Вашої співпраці. Першими на ринку сувенірної продукції з'явилися флісові пледи. На сьогоднішній день асортимент пледів під брендування дуже широкий: в'язані, плюшеві, флісові, акрилові, вовняні тканинні, для пікніка та пледи - подушки. Завдяки такому широкому ассотрименту матеріалів, з яких виготовлені пледи, розширився і перелік видів нанесення логотипів: сублімація, термотрансфер, шовкографія і вишивка.

Яким же повинен бути плед для пікніка?

Перше, на що треба звернути увагу - матеріал. Плед для пікніка обов'язково повинен бути двошаровий, нижній шар синтетичний непромокаючий матеріал (поліестер, фольга або еко шкіра), які вбережуть від вологи, верхній шар повинен бути з приємного і м'якого матеріалу.

Друге, на що варто звернути увагу - щільність. Вибираючись на природу ви, ви скоріш за все не знайдете ідеально рівне місце, де не буде дрібних камінчиків або сухих гілочок, тому бажано що б плед був досить щільним. Хороші пледи між зовнішніми шарами мають третій, внутрішній шар, який і забезпечує додаткову щільність.

Третій важливий критерій, на який важливо звернути увагу - практичність. Плед для пікніка повинен бути не вибагливий у догляді, компактно складатися і бути зручним для транспортування (мати додаткові ручки або чохол з ручками).

Вибрати і забрендувати Ваш фірмовий плед допоможуть консультанти компанії !