У наш час стрімко зростає і розвивається ринок сувенірної продукції. Продукція з корпоративною символікою став не просто інструментом в просуванні, а цілої стратегією розвитку компанії.
Чому так?
В першу чергу потрібно пам'ятати, що корпоративний сувенір - це подарунок. Подарунки, як відомо викликають у нас безліч позитивних емоцій: посмішку, захват, вдячність. Використання сувенірної продукції в просуванні бренду, дозволяє наблизити клієнта до себе.
       

Починаючи з 2014 року асортимент сувенірної продукції починає активно розширяться. У комплекті з стандартної продукцією - ручками, чашками, щоденниками, компанії активно починають дарувати IT гаджети з фірмовою символікою. З цього моменту роздрібні тенденції продовжують все більше і більше проникати в рекламний бізнес. Маркетологи і рекламісти піддаються впливу нових та інноваційних продуктів при виборі подарунків для клієнтів і персоналу.

Вимоги до постачальників рекламно-сувенірної продукції так само ростуть. Відправляючи запит своєму провайдеру в цій сфері, клієнта чекає унікальна пропозиція, в якій буде представлена ​​сувенірна продукція, яка поєднує функціональність і дизайн презенту, максимально підходить саме для їх компанії.

 

Фахівці компанії , формуючи пропозицію на запит замовника, ретельно аналізують цільову аудиторію клієнта, підбирають сувеніри, контролюють якість товару і нанесення логотипу, стежать за термінами виконання замовлення і своєчасної здачі.