На сьогоднішній день існує досить багато різних технологій нанесення фірмової символіки на рекламно-сувенірну продукцію. Спосіб нанесення безпосередньо залежить від самого предмета, матеріалу, з якого він зроблений, для чого призначений і, звичайно, від тиражу. У цій статті ми розглянемо найбільш поширені методи нанесення, багато з яких компанія   реалізовує на власних виробничих потужностях.

 

Найпоширеніший і універсальний метод нанесення - тамподрук (тампонний друк). Даний метод використовується для друку логотипів на стандартній промопродукції: ручках, брелоках, флешках, чашках, візитницях. Крім цього може використовуватися на сувенірах нестандартної форми, але виготовлені з таких матеріалів: дерево, пластик, метал, папір, шкірозамінник. Зображення переноситися на предмет за допомогою силіконового тампона на предмети будь-якої форми, що мають площину. Розмір нанесення неможе перевищувати розмір тампону.

 

Шелкотрафарет (шовкографія) - другий, найбільш популярний, метод нанесення зображень на предмети. У нашій компанії використовується переважно для друку на футболках, парасольках, пакетах. Суть технології полягає в продавлюванні фарби через дрібнопористий сітку за певним трафаретом. За один прогін можна нанести тільки один колір, розмір зображення неможе перевищувати обсягу сітки.

 

Лазерне гравіювання - наша компанія Гифт Мі завдає логотипи цим методом переважно на металеві вироби, але, за бажанням клієнта, можно гравірювати дерев'яні, скляні, шкіряні і, навіть, пластикові предмети. Технологія полягає в тому, що за допомогою лазера верхній шар вигоряє під великою температурою лазера.

 

Гравертон (grawerton) – !!! не плутати з гравіюванням !!! - технологія даного методу полягає в перенесенні зображення чорно-білого і кольорового на алюмінієві пластини по аналогії нанесення сублімації під впливом температури і тиску в пори алюмінію. Застосовується для друку дипломів, табличок, годин. Друк гравертон не рекомендується використовувати на зовнішніх табличках, тому що тонер (фарба) не стійкі до впливу прямих променів ультрафіолету.

 

У наступній статті ми розглянемо інші види нанесення: вишивку, сублімаційний друк, термотрансфер і тиснення!